Jag är förälskad!

Förutom att jag är upp över öronen förälskad i min man så har jag idag hittat ett nytt föremål för min kärlek. Nämligen min nya silvriga iPod.
shuffle-silver.jpg
  (Bild lånad från apple.se)
Den kom på posten idag och är nu laddad och jag har börjat fylla på musik. Vilken partner den kommer bli på gymmet! Jag känner redan extra motivation. Apropå gymmet så har jag en enorm, ENORM, träningsvärk idag. Benen och rumpan gör jätteont och det är ju skönt :-)  Idag blir det inget gym. Däremot en promenad senare. En promenad i vinterland faktiskt. Här har snöat och det är vitt på marken. Ikväll blir det soffan igen. Ensam. Joakim ska på hockey i Jönköping och se HV möta MODO. Heja MODO givetvis!

~ av bredablick på 3 januari, 2008.

4 svar to “Jag är förälskad!”

  1. Härligt att höra! Träningsvärk är trots allt skönt! :)
    Inga hårda pass idag bara…vi vill ha er utvilade, pigga och fräscha tills imorgon ;)
    Ta på oömma kläder som tåls att bli skitiga, för här är skitigt och rörigt!! :D

  2. Kul att du är tillbaka :)

  3. Nämen hej! Vad kul att du är tillbaka!!

  4. Hejhej
    Härligt att du är tillbaka så jag vet var jag har dig :) Jag vet inte om jag håller med om det där med att träningsvärk är skönt, men man kan ju i alla fall känna en viss tillfredställelse. Du är så duktigt med ditt gymmande så jag blir helt impad.
    Kram vännen!

Kommentera

 
