Vilken skillnad

Vilken skillnad att träna med musik i öronen. Passet på gymmet idag gick superbra och jag orkade mycket och tungt. Rygg och axlar var planerat men det gick så bra att det blev ett par armövningar på slutet också. Efter ca 1 timmes styrka körde jag intervallträning på löpbandet. Gång i 6,5 km/h-tempo i 3 min och löpning i 10 km/h-tempo i 2 min. Planen var 20 min men musiken triggade mig så jag körde 30 min. Och det bästa av allt; jag kände mig lätt och löpningen gick bra! Kärleken till min iPod bara växer :-)
Vi bestämde oss i morse för att inte köra till Skövde. Och just nu verkar det vara ett bra beslut. Här regnar underkylt i massor och vägverket varnar för att vara ute i trafiken. Nu ska ”bara” mamma och pappa ta sig hem i kväll.

~ av bredablick på 5 januari, 2008.

2 svar to “Vilken skillnad”

  1. DU är så duktig !!!
    Jag blir helt imponerad av dig, du kan väl smitta av dig lite på mig, tänk om man gjorde helften av vad du gör på gymmet. Då hade man mått prima ;)

    Puss på dig :)

  2. Åhh vad roligt att du är tillbaka och vad bra du är för min motivation – det tackar jag för duktiga du!!

    Kram och puss

Kommentera

 
