Frusen

I morse när jag skulle gå till jobbet så visste jag att där skulle vara kallt. En stor skola utan elever blir kall över ett jullov. Jag tog på mig en kortärmad top, en långärmad topp över den och avslutade med en kofta. Och som jag har frusit idag! När jag kom till mitt kontor i morse var där 16 grader… När jag kom hem så tänkte jag skippa träningen, jag menar jag var ju så frusen och sliten och trött och kall och frusen och allt möjligt… Men jag pallrade mig iväg *nöjd*. Nu sitter jag och eftersvettas efter bröstträning samt 30 min intervallträning; gång 7,0 km/h-tempo varvat med löpning i 10,5 km/h-tempo.

Ikväll kl 21 är det världens bästa tv-program. Cityakuten. Redan i Malmö för många, många år sedan (!) tittade jag och bästa Anne på Cityakuten. Those were the days :-) 

~ av bredablick på 7 januari, 2008.

2 svar to “Frusen”

  1. Dr Benton, jag saknar dig!

  2. Tack för att du finns!
    Kram

Kommentera

 
