Bra till slut

Vad som i morse kändes som en katastrofdag (jag hatar verkligen måndagar) har nu blivit en bra dag. Träningen kändes som ett nödvändigt ont och jag försökte dra med Jocke i tanken på att skippa träningen. Mitt dåliga samvete skulle minskas något om även han visade sig vara en vekling. Han var dock inte med på det och då kunde ju inte jag stanna hemma heller. Iväg till gymmet där jag körde 20 min intervaller i motlut. Efter det 1,5 timmes corepass med balansboll. Hur jobbigt och roligt som helst! Jag hoppar över boxningen den här terminen och kör core i stället. Det blir finfint för min nacke och mina axlar. Nu är det soffläge tillsammans med Dr Gates och de andra i Chicago.

~ av bredablick på 14 januari, 2008.

2 svar to “Bra till slut”

  1. Det är ordning och reda med dig!!
    Själv var jag på Hoppfull Gympa igår och herrejesus vad jag hoppade;) SKÖÖNT!
    Kram på dig!

  2. ….och jag blir trött bara av att höra …
    Du är såå duktig Malena! Jag hade definitivt låtit Jocke träna själv….
    Kram

Kommentera

 
