Gash!

Jag är trött. Tidigt i morse körde vi till Skövde för att hjälpa dem att flytta. Vi har passat barn, skruvat, burit och fixat och donat. En trevlig dag men visst blir man trött. Huset är jättefint, det kommer säkert bilder på deras sida när de väl fått tillbaka sitt bredband. Gustaf och Elsa är fantastiska ungar. Rörigt, mycket folk och pressade föräldrar men de är bara hur goa som helst. Gustaf kallade mig ”baby” (i alla fall väljer jag att tro att han sa det högst medvetet).
Imorgon måste det bli lite ordning på torpet igen med träning. Har haft lite ont i baksidan av ena låret och behandlat med Voltaren kräm några dagar. Hoppas inte det ska börja strula nu när jag kommit igång bra med träningen…

~ av bredablick på 19 januari, 2008.

2 svar to “Gash!”

  1. Du är la för duktig med ditt tränande ;)
    B tackar så mycket för kjol och annat, passar som en smäck :)

  2. Klart att han sa Baby! Visst värmer det? Förra helgen när jag hade med mig en laddning tuschpennor till Annie, så fick jag en kram och så sa hon ”Tack, du är VÄRLDENS bästa moster!” Tänk att kunna skämma bort utan att tänka på konsekvenserna *blink*
    Kram

Kommentera

 
