Core med boll

Jag laddade upp ett foto här nyss men det blev så konstig storlek på det så jag tog bort det. Jag är inte helt nöjd med det här wordpress-konceptet… Jag får ofta ändra i koderna istället för att bara skriva så där rakt upp och ner. Och nu, som sagt, blev inte bilden alls som det var tänkt. Skit.
Skönt att arbetsdelen av måndagen är klar. Nu är det snart träningsdags och efter det bra på tv som alltid på måndagar. 
Det blev ingen träning igår. Däremot en promenad och så packade vi två kartonger till. Vi ligger bra till än så länge. Positivt är också att vi lyckats sälja möbler vi inte längre vill ha. Smidigt. Någon kommer hit, fraktar bort dem och ger oss pengar.
 
Nähä, nu bär det av till gymmet för lite lugn gång på löpbandet. Låret har behandlats med Voltaren-kräm hela helgen och det onda har släppt. Efter löpbandet blir det Core med boll i 1,5 timmar. Så roligt!
~ av bredablick på 21 januari, 2008.

Ett svar to “Core med boll”

  1. Ja, du har så rätt =). Det var skit roligt att träna core med boll. Hoppas bara att jag kan röra mig imorgon. En annan är ju inte direkt väl tränad.
    Tack för att jag fick följa med.

    Kram kram

Kommentera

 
