Träning

Ni får stå ut med en del träningsskriverier här på bredablick. Mycket är för min egen skull. Jag peppar mig själv genom att skriva och läsa om träning. Och så bra jag mår av att träna! Sömn, mage, nacke/axlar och den allmänna sköna, nyttiga känslan, endorfiner antar jag.
Tisdag: ben (kände dock av vänsterlåret litegrann så det blev lite mesigt) och biceps (gick bra) samt 30 min intervaller på  löpband.
Idag: axlar (hur bra som helst) och rygg lite lätt samt 30 min löpband (10 min gång i uppförsbacke, 10 min löpning och 10 min intervaller). Idag fick jag till ett kanonpass!

I morgon redan torsdag, härligt! Snart helg!  

~ av bredablick på 23 januari, 2008.

3 svar to “Träning”

  1. Jag ”står gärna ut” med att du skriver om träning, det gör att jag orkar ytterliggare en dag utan onyttigheter och att röra ordentligt på mig! Så skriv på!

    Kram Kram duktiga du

  2. Hej vännen
    Det hade varit både kul och bra med lite (hund-)träning idag, men oh, så skön soffan är för min trötta kropp och ännu tröttare själ!
    KRAAAM

  3. Du snygging! Jag kommer INTE umgås med dig på stranden denna sommar!! Bara så du vet…;)
    Kram & Trevlig Helg
    Jenny

Kommentera

 
