Utflykt

Idag har vi varit på utflykt i Skåne. Härliga Skåne. Vi, eller rättare sagt Joakim, har köpt ny utrustning till bion. Stackars grannar… Vi har också varit på Väla och på City Gross i Hyllinge. På Väla var vi givetvis på Bolagret där vi bl a köpte nya bestick. Jättesnygga, svarta lite grövre. 16 delar för 129 kr, hur bra som helst! En ugnsfast form, nya diskborstar och annat smått och gott fick också följa med hem. Vi lägger allt på hög och pratar om vårt nya boende mest hela tiden. Idag, tror och hoppas vi, är det en månad kvar!

Här är bilden på Ebba jag försökte lägga in häromdagen.

img_3566_2.jpg

Förutom det faktum att Ebba är söt som socker och därmed gör bilden så är jag, faktiskt, nöjd med min fotografiska och bildbehandlande insats. Och det brukar jag inte vara…

~ av bredablick på 27 januari, 2008.

3 svar to “Utflykt”

  1. Jättefint foto på en jättesöt flicka!

  2. Rysligt söt tjej och fint fångat. Du är en fena :)
    Vår ”foto-promenad-i-vinterlandskap-med-sol” verkar dröja eller vad tror du? Och just nu vet jag inte hur jag skulle hinna/orka heller för den delen…

    Kram

  3. Jag vill veta mer…
    Hur ska ni ha det i lägenheten? Ska ni fixa ordning något? Tapeter? Du måste berätta ALLT ;)

Kommentera

 
