Puh!

Puh, nu är den här dagen snart över! På jobbet har det gått i ett, i ett, i ett, i… Nya akuta och svåra ärenden. Gamla ärenden som hela tiden kräver uppmärksamhet. Möten och en bokad almanacka som man ska försöka följa i allt kaos som varit idag. Lunch på typ 8 minuter, inget kaffe på eftermiddagen och en apelsin på stående fot på förmiddagen. Hur lätt hade det inte varit att hoppa över träningen idag?? Men nej, jag bytte om och gick dit och körde skiten ur mina axlar, biceps och ben! Plus 30 min löpband. Gissa om jag är nöjd nu??!

~ av bredablick på 30 januari, 2008.

2 svar to “Puh!”

  1. Du får inte träna på fast mage, det är ju inte bra, det vet du väl!
    Va rädd om dig!!

  2. Låter som en stressig dag. 8 min lunch låter inte kul. På rasterna ska man koppla av. :) Inte stressa.
    Duktigt av dig att träna. :) Det borde jag också komma iväg och göra någon dag.

Kommentera

 
