Ny vecka

Måndag. Ny vecka. Jag hatar verkligen måndagar. Tack och lov så går de ganska snabbt och till kvällen har jag världens roligaste träningspass att se fram emot. Core med balansboll. Så roligt och framför allt så nyttigt!
Helgen försvann i ett nafs känns det som. Vi gjorde inget särskilt, slappade, var hos Joakims pappa på födelsedagskalas och tittade på film. Vi såg ”We own the night” som får betyg 3,5. Bra men kanske lite för lång. Alltså onödigt lång, den blev lite trög ibland. Vi såg också ”Rendition” som får en stark 4 i betyg. En stark och verklighetstrogen historia med många bra skådisar, både Jake Gyllenhaal och Reese Witherspoon är mycket duktiga.

Jag var duktig och tränade ett pass igår. 30 min trappmaskin samt styrka, rygg. En och annan axelövning blev det också. Jag har träningsvärk idag och då känner jag mig nöjd. Jag vill ha träningsvärk efter varenda pass.

~ av bredablick på 4 februari, 2008.

Kommentera

 
