Tisdag

25 min cykling samt 25 min snabb gång (7,0 km/h-tempo) innan frukost.
40 effektiva minuter bröst, biceps, mage efter jobbet.

Nu: skumbad.

~ av bredablick på 12 februari, 2008.

2 svar to “Tisdag”

  1. HA! Vad duktiga vi är… Säkert att du inte är sugen på ett morgonpass i morgon också? Jag ska försöka satsa på det i alla fall. Tänker jag åtminstone just nu, men det kan ju ändra sig.

    Mmm…stativ gör sig bäst UTANFÖR bilen, men det är vansinnigt roligt inne i bilen också :D Våra vinterfotodagar verkar brinna inne, så vi får nog satsa på älgsafari (eller safari utan älg) framåt vårkanten. Kanske skulle vi göra slag i vår plan på övernattning i utsiktstornet?

    Kram

  2. Vet att jag har sett någonstans, någongång, en träningsdagbok på nätet där man kan fylla i sina reslutat. Även vad man åt osv.
    Kanske skulle kunna vara något för dig?!?
    Kram

Kommentera

 
