Allt är fel

Jo, ibland känns det som om min kropp blir tokig. Nacke och axlar, främst nacken, låser sig och huvudet reagerar med migrän. Det ena ger det andra och den onda cirkeln är ett faktum. Just nu är det så och har så varit sedan igår morse. Jag mår illa av huvudvärken, jag kan inte vila för nacken och jag skulle lika gärna kunna sätta mig ner och lipa. Jag är hemma från jobbet och blir fattig till på köpet. Här skulle diverse svordomar platsa… Träningen blir lidande och allt, allt blir bara fel.
I morgon kommer dock mina syskonbarn och de är ju en ständig källa till glädje. I kväll är det tjejträff som jag ska försöka gå på ändå. Och i morgon vill jag träna. Så det så!

~ av bredablick på 21 februari, 2008.

4 svar to “Allt är fel”

  1. Inte någon kul vecka verkar det som! Hoppas verkligen det ger med sig! Skit när det blir så…jag vet liksom och lider med dej! Hjälper det inte med de gamla goda ”imigranen”?
    Ha en skön helg!

    Kramisar från mej!

  2. Hej vännen
    Saknade dig igår morse :-( och nu fick jag dåligt samvete för att jag inte hörde av mig under dagen igår. Som du vet är mitt liv också tokigt, av helt andra orsaker, så jag kom inte till skott. Hoppas verkligen att du piggar på dig så du får en bra helg!
    Sköt om dig!
    KRAM

  3. Usch och fy! vilken vecka!! Hoppas att det blir bättre snart!
    Kan lova att det är en liten kille hemma i alla fall som längtar massor! Han stängde av TVn imorse och hämtade frivilligt sina kläder (händer ALDRIG annars) och ville bli påklädd så att de kunde åka..
    Håller tummarna för en toppenhelg!! (både för kropp och barn):)

  4. Trist med en sån vecka!
    hoppas nästa blir bättre!
    Puss & kram

Kommentera

 
