Produktiv lördag

Idag har vi minsann fått massor gjort. Putsat fönster, packat lådor, släng flera säckar i container, städat alla skåp i köket och bakom spisen. I morgon ska vi ta de sista fönstren, göra oss av med vår soffa och packa lite till. Jag hoppas också kunna klämma in en träning eller promenad.

Idag gick jag och Gustaf i trappan och jag ville gärna hålla honom i ena handen och stötta lite. Han tittar på mig, ler stort och säger: ”bara lugn Mallan”. 

~ av bredablick på 23 februari, 2008.

3 svar to “Produktiv lördag”

  1. Vilken kille, va :) Visst är de störtsköna när de låter för stora för sin ålder… Ni är väl ganska nära flytten nu och allt verkar vara under full kontroll :-)
    Här har vi just kommit hem efter träningshelg och jag är trött, kaffesugen och skitig men sååå nöjd!
    Ses vi på tisdagmorgon?
    Kram

  2. Gurra håller fortet serru :) Ska bli skönt o flytta nu va? Peter finns med en hand eller två.

  3. MALLAN PUTSAR FÖNSTER!!!!!!
    Nu höll jag på att trilla av stolen :D :D ;)

Kommentera

 
