Nada

Här händer nada känns det som. Vi sitter bland kartongerna och väntar. Väntar på det där magiska samtalet som säger att vi får tillgång till lägenheten. Vi skruvar ner det sista, packar det sista, spacklar, målar, fixar och donar. Förrådet är redan flyttat och det är ju himla skönt. Vi hoppas och tror att det magiska samtalet kommer imorgon.

I morse innan frukost var jag på gymmet och tränade med IngMari. Eller vi tränar inte ihop men vi bestämmer att vi ska ses och då kan man ju inte utebli. Jag körde 50 min på crosstrainer. Jobbigt, svetten rann. Jag hade egentligen planerat för ett styrkepass nu efter jobbet men det blev tvättid i stället. Helt ok, jag känner mig ganska seg.

~ av bredablick på 26 februari, 2008.

Ett svar to “Nada”

  1. Åh vad jag önskar att jag satt bland flyttkartongerna och väntade på ett magiskt samtal…vill flytta nuuuuuu och inte i april…

    Förresten…behöver ni bli av med flyttkartonger så säg till… vi måste fixa några till tror jag!!

    Kram på dej!

Kommentera

 
