På plats!

Nu sitter vi här bland kartonger. Ungefär som i förra lägenheten med andra ord. Vi ska måla och tapetsera överallt så vi kan inte börja packa upp eller så. Vi är dock på plats och allt är här. Tv:n och internet är igång. Sängen är bäddad och katten är helt förvirrad. Och vi är framför allt trötta…

~ av bredablick på 27 februari, 2008.

6 svar to “På plats!”

  1. Vi vill se massa bilder!
    Vi vill se massa bilder!
    :D

  2. Håller absolut med föregående talare!!!

    Hoppas ni sovit gott i natt och att katten är något mindre förvirrad!!

    Kram på er!!

  3. Belinda och Tina har sagt allt som bör sägas….
    kram

  4. Jag kan väl bara önska lycka till med allt jobb ni har framför er, det kommer bli fiiiint! :)

    Glamour var en bra vinkel på det *haha*

  5. Hej vännen!
    Vad skönt att ni är på plats! Funderar som bäst på hur många gånger du har flyttat sen vi lärde känna varann för sisådär fem år sen… Så glad jag är att du och Molle dök upp på den där infokvällen!! Annars hade jag ju varit en vän fattigare!
    Puss & Kram

  6. Hej igen
    Det blev faktiskt träning för mig ochså idag, men jag kom inte förrän vid tolv ungefär :-)
    Tisdag morgon nästa?
    Kram

Kommentera

 
