Någon slags intervallträning

I kväll har jag tränat någon slags intervallträning. Jag promenerade raskt till en backe här i stan. Inte så brant utan mer lång och seg. Jag sprang upp för den allt vad jag orkade, flåsade en stund och gick sedan sakta ner igen. Detta gjorde jag fyra gånger. I stället för att sedan gå raka vägen hem valde jag att jogga en lite längre väg. Ett par korta tempoväxlingar (låter bra va??!) blev det i början. Sedan blev det jämn och lugn jogg hem. Jag var ute i sammanlagt 50 min.

Soffan har kommit, skruvats ihop, ställts på plats och nu ska tv:n upp. Även om jag nu tar några bilder är det inte säkert de kommer upp här. Det har ju inte gått så bra att ladda upp bilder på sistone…

~ av bredablick på 3 mars, 2008.

3 svar to “Någon slags intervallträning”

  1. vad händer med dina bilder?!? Kan jag stå till tjänst tro?

  2. Duktigt med träningen, synd med bilderna…tyvärr är väl inte jag rätt person att hjälpa dej…Patrik kanske kan?!

    Kram på dej gumman!

  3. Ha ha du är ju för söt med ditt flitiga och fiffiga tränande! :D

Kommentera

 
