Äntligen!

Internet har strulat i flera dagar. Nu fungerar det dock klockrent, så skönt. Felet låg i routern, inte alls i min lilla, söta, vita MacBook som en idiot på supporten ville hävda.

Här hemma går saker och ting sakta men säkert framåt. Just nu känns det dock mest sakta… I morgon ska jag och världens bästa pappa åka och hämta ett skåp som jag köpt på blocket. Joakim ska stanna hemma och måla vardagsrummet. Vårt tv-lösa vardagsrum som mest ska bli ett sällskapsrum. Jag ser verkligen fram emot att få lite ordning. Vår soffa från Bolagret dröjer dock ca 4 veckor till! Vi har sålt våra matbordsstolar och vi ska köpa nya vita stolar. Igår gjorde jag värsta fyndet på Hemtex. Två supersnygga lampor för halva priset. Jag ska försöka prestera bilder i helgen, jag lovar.

~ av bredablick på 7 mars, 2008.

Ett svar to “Äntligen!”

  1. Bilder Malena bilder!!!

    Undrar om det är samma snygga lampor jag har sett på Hemtex? Bild, kanske?!

    KRam på dej!

Kommentera

 
