Even more chaos…

v-rumHär är vardagsrummet från en annan vinkel med den tilltänkta bion längst bort i grönt. Idag ska Joakim och svärfar måla där inne varför vi igårkväll fick flytta ut allt som stod där till vardagsrummet istället. Vilket skapade ännu mer kaos i vardagsrummet. Men vi skrattar mest och pratar om hur bra det kommer bli.

Jag har precis kommit hem från träning. Armar och ben stod på schemat idag. Och det blev ett toppenpass! Jag var stark och noggrann och körde strikt. Nacken klarade sig bra och det gjorde inte ont någonstans. Däremot tror jag på träningsvärk i triceps imorgon. Härligt!

~ av bredablick på 11 mars, 2008.

5 svar to “Even more chaos…”

  1. Skrattar glatt åt er röra! Mest åt att den fina lampan från Hemtex inte ser så fin ut längre med skärmen på foten! Men klart att det blir kanonfint när det är klart. Fast denna lägenheten är i planerad likadant som er förra va?

    Kram på dej!!!

  2. Rättelse i förra texten gällande sista meningen: ”Fast denna lägenheten är inte planerad likadant som er förra va?” Så ska det vara inget annat…går ju inte att glömma halva inte ju!

    //T

  3. Vad bra det kommer bli! Endera dagen kommer jag förbi med en korv risgrynsgröt :-)
    Kram

  4. Vad roligt att du hittat in till mig! Välkommen :)
    Just nu har jag en liten paus i träningen då benen inte vill jobba lika bra som jag vill, men är snart tillbaka med full styrka (kanske redan imorrn haha).
    Vänner för livet var definitivt en annorlunda och sevärd film, jag gillar Adam Sandler otroligt mycket just för att han kan gestalta så många olika karaktärer.

    Den där klänningen är verkligen min favorit. Den sitter bra, man får lite av en ”Madicken-känsla” när man har den och den är skitsnygg till tights!

    Nu ska jag spana runt i din blogg och se vad du är för en tjej :)
    Ha en toppenkväll!

  5. hittade hit när jag klickade runt lite :-). vad fint du har det, och va kul med ny lägenhet.läste precis om stringhyllan, vilken lycka.. star ocksa högt upp pa min ”vill ha” lista :-)- Kommer defintivit tillbaka!

Kommentera

 
