Åh vad jag är glad idag!

Jag har nämligen köpt en äkta, gammal stringhylla! Jag har de senaste veckorna fullkomligt dammsugit blocket och tradera men utan resultat. De går åt som smör i solsken. För några dagar sedan skickade jag ett svar på en annons på blocket, vita gavlar och tre hyllplan, precis som jag vill ha den. Dagarna gick och inget svar. Men så idag kom ett svar och jag fick köpa hyllan! Lycka! Om allt vill sig väl, tack IngMari, så kan jag ha den här redan på fredag. Det lär ju dröja innan den kommer upp på köksväggen som planerat med tanke på att vår hyresvärd inte börjat fixa det de ska här än. Men glad är jag ändå!

Träningsvärken i triceps är grym, precis som jag förutspådde!  

~ av bredablick på 12 mars, 2008.

3 svar to “Åh vad jag är glad idag!”

  1. Tjingeling
    Om allt vill sig riktigt riktigt väl – och du-vet-vem får posten tidigt på morgonen, kanske i morgon, men det är väl osannolikt… SÅN tur kan man ju inte ha!
    Kramis

  2. Vilken lyckans ost du är!!!! Mormor och morfar hade en men den knep min kusin…jaja han är värd den!

    Kramisar!

  3. åh har ni flyttat till ny lägenhet!! vad kul, grattis. hoppas ni kommer trivas!!

    kramar

Kommentera

 
