Tjuvtitt

skåpefter1
Här är en liten tjuvtitt. Skåpet är inte helt klart. Den ena dörren trilskas med oss och kommer nog inte på plats förrän i morgon. Skåpet i sig är dock på plats och vi är så nöjda! Mina fina make har gjort ett jättebra målarjobb och skåpet blev precis som jag ville.

Jag är precis hemkommen från träning där det idag blev rygg, axlar och armar. Ett ganska långt pass som inte blev ett dugg kortare av allt folk. Måndag och alla ska träna… På med högsta volymen i iPoden och sedan går jag in i min egen lilla tränarvärld. Kopplar bort folket runt omkring och bara koncentrerar mig på träningen och musiken. Ibland så mycket att jag kan komma på mig själv med att stampa takten och sjunga med, inte högt alltså men ändå. Jaja, jag är så gammal nu för tiden (!) att jag inte bryr mig.

Nu ska vi se sista dödsrycket för MODO.

~ av bredablick på 17 mars, 2008.

7 svar to “Tjuvtitt”

  1. Oj, va fint det kommer att bli!
    Vi håller nu tummarna att det snart är slut med alla motgångar, typ mögel m.m.Kram på er!
    Mamma Ewa och Pappa Johnny

  2. Skåpet ser JÄTTE fint ut. Jag är så nyfiken på hur det blir hos er.

    Kram på er båda

  3. Tjusigt tjejen…mycket tjusigt!! Snygga ljusstakar också…kommer från?

    Kram på dej nu kallar sängen!

  4. Wow, vad snyggt det blev!! *Avis*
    Saknade dig idag vännen :-( Idag var det INGET folk. Hur lugnt som helst :-)
    Kram

  5. Jättefint!

    Hoppas att ni får en skön påskhelg och hinner komma i ordning riktigt ordentligt!

    Kram kram

  6. Javisst kan jag tänka mig en specialbeställning:) Men jag har lite mycket annat just nu… Går det bra om jag hör av mig till dig framöver så kan vi diskutera??? Kram

  7. Såå fint skåp!! (avundsjuk)

    Men du körtjejen! Sjung ut!! ;)

    kram!!

Kommentera

 
