Utbränd

Min fina lilla vita MacBook har gått in i väggen. Den är utbränd och vägrar svara. Imorgon bär det av (om vädret tillåter) till Jönköping för inläggning. Närmaste serviceverkstad för Mac finns nämligen där. Hoppas de hittar felet snabbt och att jag får tillbaka min pärla, mina favoriter, lösenord, musik, foton etc. Nu sitter jag vid matsalsbordet och surfar på min gamla iMac G5, förvisso inte fy skam men gud vad jag vant mig vid den lilla bärbara.
Påsken har förflutit ganska lugnt. Massor av mat, dryck och godis dock så i veckan är det hårdträning som gäller! Start imorgonbitti kl 0600 med crosstrainern.

~ av bredablick på 24 mars, 2008.

Ett svar to “Utbränd”

  1. Ajdå, det låter illa. Håller tummarna för att det åtminstone går på garantin!

    Jag fick tag på en bild på er i alla fall! Snart har vi ett fint kollage på väggen. :)

Kommentera

 
