Shitpommesfrites!

Idag har jag tränat och jag var minst sagt oladdad när jag gick dit. Väl där, på med iPoden och motivationen kom sakta men säkert. Vilken träning det blev! Rygg och axlar och med fokus på övre delen av ryggen. Jag gjorde, helt ärligt, ett grymt pass! Jag lyfte tyngre vikter på alla övningarna. 15 set rygg och 11 set axlar och det gick skitbra. Jag är helt matt nu och det värker redan i ryggen, gud så skönt!

~ av bredablick på 29 mars, 2008.

Ett svar to “Shitpommesfrites!”

  1. Det är bra Snäckan…du tränar för mig också…!! Fast det ska bli andra bullar här när vi flyttat…ingen träning ala Mallis, men träning ska det bli!!! Ett absolut måste!!

    Kram på dej!

Kommentera

 
