Vilken dag!

Ojoj, vilken dag det har varit! Positiv på alla sätt. Det började med att jag sålde min dator, lite oväntat, för en finfin peng på Tradera. Efter det kom posten med skatteåterbäringen. En ännu finare peng vilket genast renderade i en bokning av Greklandsresa! Den 21 september åker vi till Samos, underbart! Sedan var det födelsedagskalas med många finfina och passande presenter. Och nu slutligen är mattan i bion inlagd och vi sitter här inne och ser på hockeyn. Det blir så snyggt! Grå väggar och svart, tjock heltäckningsmatta och nysydda (av mig) supersnygga gardiner. Bilder kommer i morgon. Vilken dag!

~ av bredablick på 31 mars, 2008.

6 svar to “Vilken dag!”

  1. Åh va roligt!
    Så skönt att höra att ni har det bra. Ser fram emot bilderna imorgon!

  2. Det var med andra ord en underbar måndag! Vilket inte är så vanligt, eller hur?
    Vi ser fram emot att se det hela!
    Kram

  3. Jag glömde din födelsedag! Det är inte snällt alls! Massor med GRATTIS i efterskott!! Får försöka gottgöra detta på något sätt…hm!!

    Kram på dej och hoppas att tisdagen blir precis lika fin som måndagen…vädret ser ju lovande ut iallafall!

  4. Låter ju fantastiskt!!

    Tack för din fina kommentar, jag gör allt jag kan för att spara på mig tips och idéer och verkställer dem på bästa sätt. Nu finns både Fitness Magazine, en uppsjö téer och ett välfyllt kylskåp/skafferi här hemma med nyttiga grejer så det är bara att träna på och äta bra.

    Hoppas du får en bra dag även imorgon!

  5. Bilder Malena…bilder!!!

    Kram po daj!

  6. Apropå stringgavlar. Tror inte vi har någon gavel kvar alls faktiskt, men om jag hittar någon så ska jag tänka på dig. Är det bara en enstaka gavel du är ute efter?

Kommentera

 
