Fest!

Ikväll är det fest hemma hos oss. Någon slags kombinerad födelsedags-inflyttnings-kom-och-se-hur-vi-har-det-fest. Fast vi är långt ifrån klara. Men fest är ju alltid trevligt! Det är mina föräldrar och min bror och hans sambo som kommer.
fest1
fest2
Åh vad jag tycker om Ittalas rödvinsglas från serien Essence. Vi fick dem i bröllopspresent och de blir bara snyggare och snyggare tycker jag.
fest3
Här är vår kristallkrona som blev sååå bra över matbordet! Jag sprang in på loppmarknaden för att få den men det är en annan historia…

~ av bredablick på 5 april, 2008.

3 svar to “Fest!”

  1. Det ser så fint och inbjudande ut, grattis i efterskott. Hoppas kvällen blir riktigt trevlig!

  2. Vilken fin dukning!
    Hoppas att ni hade det trevligt!

    Kram

  3. Vilka snygga dukningsbilder – som värsta inredningstidningen! :)

Kommentera

 
