Loppisfynd

Jag har bloggat om min snygga stol tidigare, kanske på förra bloggen förresten. Här är den igen i alla fall.
stol
Att den får vara med igen är för att jag tycker den är så snygg, så snygg. Min käre make förstår inte riktigt min dyrkan men faktum är att jag är superförtjust i den. Överhuvudtaget gillar jag nog stolar har jag kommit på. Den är inhandlad på Erikshjälpen här i stan för 200 kr vilket jag anser vara ett fynd.

~ av bredablick på 10 april, 2008.

Ett svar to “Loppisfynd”

  1. Den är snygg så snygg!!! Vill ha jag också!

    Kram på dej!

Kommentera

 
