Värsta passet!

Idag har vi köpt fina utemöbler. Fyra svarta fällbara stolar och bord. Parasollfot har vi fått av svärfar och själva parasollet har vi sett ut. Grill ska vi också köpa. Det blir en trevlig uteplats där vi lär tillbringa mycket tid i vår och sommar. När vi hade fixat färdigt vid 16-tiden var jag seg och omotiverad. Jag tvingade mig dock iväg till gymmet och där körde jag värsta passet! Jag brukar ha svårt att få riktig bra kontakt i axlarna men inte idag inte. Det bränner fortfarande i hela axlarna. Det blev också lite armar och rygg.
I morgon ska vi på utflykt med min mamma och pappa. Hyllinge köpcenter, Ikea, Danmark, Kullaberg, Skälderviken och annat trevligt. Nordvästra Skåne är en favorit!

Nu blir det givetvis ishockey! HejahejahejaHVHVblåedombästa!

~ av bredablick på 18 april, 2008.

Ett svar to “Värsta passet!”

  1. Hoppas att ni får en härlig utflykt imorgon med skönt väder! Kör försiktigt!

Kommentera

 
