Värsta promenaddagen

Jag och min jobbarkompis U har återigen börjat gå på morgonen. Vi har gjort det i perioder, senast i höstas. Nu är vi inne på tredje veckan och hittills har det blivit 3 morgonar (vad heter morgon i plural??) i veckan. Vi går en runda på ca 6 km och den tar ganska exakt 55 min. I morse gick vi och det var jätteskönt. Nu i eftermiddag/kväll har jag också gått. Närmare bestämt en mil med Ingmari på 1 timme och 40 min. Skön promenad i toppenväder och härlig skog!

~ av bredablick på 21 april, 2008.

2 svar to “Värsta promenaddagen”

  1. Du är så hurtig!
    Nu hoppas vi på lika fint väder till ert besök. Det vore väl härligt?

  2. Hallå gumman
    Hoppas allt är väl. Här mår vi fint. Har varit ute och ridit eftermiddag och efter mat och dusch så känner man sig riktigt nöjd och glad. Nu väntar minst ett par dagars gräsligt träningsvärk men det var det värt. Och du brukar ju säga att träningsvärk är bra…?

    KRAM

Kommentera

 
