Ett år!

Idag för ett år sedan gifte vi oss ute på Kullaberg i ett underbart vackert väder. Havet låg spegelblankt och det var så varmt och skönt. Senare åt vi middag i Mölle och bodde på fantastiska Grand Hotel. Vilken dag det var, minnena värmer mitt hjärta.
vigsel

~ av bredablick på 27 april, 2008.

11 svar to “Ett år!”

  1. GRATTIS på bröllopdagen! Men har det redan gått ett helt år!! Det är ju bara helt sjukt så fort det går!
    KRAM

  2. Vi grattar och kramar :) (Det var en fantastisk dag – även för oss)

  3. Grattis grattis grattis

  4. Men jisses, har det redan gått ett år! =) Ett Stort Grattis till er båda!
    Kramis

  5. Nämen, jag skrev ju grattis här igår. Vart är tog det vägen?
    Jag gjorde kanske en ”Malena” och glömde submita?

    Önskar er i alla fall grattis :)
    Kram

  6. Hej! Ranmlade in här från Åses sida och vill givetvis passa på att gratulera på bröllpsdagen!

  7. Hej!!!
    Vad mysigt att ha en bröllopsdag att blicka tillbaka på. GRATTIS!!!!
    Hoppas annars allt är bra med er???

    Jag har tagit ett kort på Lottas sida som du tog i somras då vi tränade. Ville gratta henne & Puma till superresultaten de har skördat i April. Har skickat det till SSRK småland och jag har skrivit att det är du som har fotat. Hoppas att det är OK annars så mailar jag ett annat kort. Om du skriver i min GB så lämna ett hemligt inlägg eftersom Lotta inte vet om detta.

    Ha det bra.
    Varma vårhälsningar från Pernilla i Mullsjö.

  8. Stort grattis på bröllopsdagen
    Kram Sofia

  9. STOORT Grattis på bröllopsdagen i efterskott!!
    Kram

  10. Åh vilken vacker bild!! Grattis i efterskott:) Hittade hit via kommentar hos snäckan. Snart firar jag och min man också vår första bröllopsdag:)

  11. hej!Din blogg ser också trevlig ut :) Jag och min pojkvän förlovade oss på Kullaberg, det är en så vacker plats :)
    Ha det så bra
    Pernilla

Kommentera

 
