The träningsvärk from hell

Jag har träningsvärk utan dess like i rumpan och i benen. Igår tränade jag värsta ben-rump-passet med kom-ihåg-lapp över övningarna i bh:n :-) Och som rubriken antyder känns det redan idag. Hur ska det då bli i morgon?? Idag har jag också tränat. Rygg och armar. Förhoppningsvis kommer det lite känningar här också de närmaste dagarna.
Jobbet är tokigt just nu. Alla (eller i alla fall några stycken) ungar väljer att braka samman/balla ur samtidigt. Idag har jag knappt suttit ner. Och när det händer akuta/plötsliga saker så får man lägga den planerade almanackan åt sidan. Vilket innebär att jag i morgon måste ta tag i det som jag inte gjort idag. Vilket i sin tur betyder att det som är planerat för i morgon också måste hinnas med eller flyttas till torsdag. Vilket innebär att torsdagens åtagande… Ja ni fattar nog. Mitt jobb i ett nötskal.

Nu ska jag förflytta min uttröttade och ömmande lekamen till badkaret.

~ av bredablick på 6 maj, 2008.

Ett svar to “The träningsvärk from hell”

  1. […] Jag har nämnt den tidigare. Sedan i söndagsmorse har den intagit mina lår, min rumpa och min mage. Den blir inte […]

Kommentera

 
