Sommar!

Jag sitter ute och bloggar. I våra nya utemöbler, under nya parasollet och med datorn på nya vaxduken. Uteplatsen börjar sakta men säkert ta form även om det finns massor mer att göra. Vädret är ju alldeles makalöst härligt även om solen redan så här tidigt gjort att jag flyttat in i skuggan. Nästa helg ska vi på bröllop och jag ska ha klänning. Det gjorde ju inget om benen fick lite färg tills dess.

Jag har, igen, köpt ett nytt objektiv. Ett Sigma 17-70 som jag är, hör och häpna, mycket nöjd med!
tulpansnurra
Jag är omåttligt förtjust i vissna blommor. Jag tycker de gör sig bra på foto.

Förresten, har det inte varit rysligt klent med kommentarer på sistone??!

~ av bredablick på 10 maj, 2008.

3 svar to “Sommar!”

  1. Intressant att läsa att du verkar nöjd med ditt objektiv för jag är nämligen på objektivjakt. Vad har du för kamera? Hoppas dagen fortsätter lika skönt som den börjat!

  2. Det är värmen malena som gör att ingen orkar använda varken sina fingrar eller sin hjärna..;)
    puss

  3. Åh va härligt det låter. Både med uteplatsen och att du är nöjd :)
    Tycker att du gjorde helt rätt med objektivet. Kul att du är så nöjd! Det glädjer mig! Jättefint kort!
    Vi har ju tvyärr inget internet hemma för tillfället därför blir det inte så många kommentarer just nu :( Lovar att ta igen det senare :D

Kommentera

 
