Bröllop!

Idag ska vi gå på bröllop. Joakims äldsta bror ska gifta sig. Det blir ett litet bröllop med enbart familjer. Jag ska strax cykla bort till stan och köpa nya örhängen. De jag hade planerat för blev inte bra. Åh vad roligt det ska bli! Och god mat och dryck och allt…

Häromkvällen var jag och IngMari på fotorunda. När jag kom hem hade jag med mig 111 bilder. Efter rensning har jag nu 9 kvar. Jag är mycket nöjd med den här:
eds kvarn
Klicka gärna på bilden och förstora den så kommer den bäst till sin rätt.

~ av bredablick på 17 maj, 2008.

4 svar to “Bröllop!”

  1. Hej vackra vän! Vilken fantastis bild du har tagit, ser nästan inte verklig ut!

    Ha nu en underbar helg!

  2. Jättefin! Verkligen lyckad. Själv har jag bara grovsorterat mina 142 bilder :-) Men du tog en bra bild på mig och Viggen i alla fall!
    Hoppas det blir en trevlig bröllopfest!
    Kram

  3. Tack snälla goa du för den fina kommentaren. Den gjorde mig jätteglad!
    Det är en väldigt fin bild som du har tagit med. Härligt när vattnet blir så där. Magiskt på något vis.
    Hoppas att ni hade det trevlig på bröllopet! Tog du några bilder där?

    Kram

  4. Verkligen jättefint foto! Gillar effekten du fått fram med vattnet.

Kommentera

 
