Nu var det ett tag sedan

Precis som rubriken så tydligt (!) talar om så var det ett tag sedan jag bloggade. Jag sitter här nytränad i soffan och väntar på landskampen. Jag har kört rygg och axlar idag och jag tror jag fick till ett bra pass.
I lördags var vi på middag hemma hos min mamma och pappa. Min bror Peter med blivande fru var där och jag tycker att jag lyckades få till ett bra foto på dem.
lycka
Faktum är att jag är mycket nöjd med fotot men å andra sidan, kan man bli annat med så fina och lyckliga människor som motiv??

~ av bredablick på 26 maj, 2008.

7 svar to “Nu var det ett tag sedan”

  1. Så mycket kärlek i den bilden! fint.

  2. Oj vilken vacker bild, andas verkligen kärlek *mys*

  3. Åhå! :) Vilken bild :D Kärlek det finns det gott om, både till blivande fru och syster ;)

    Älskar dig

  4. Vackra människor!!!!
    Fulla…..av kärlek!! Härligt
    Snyggt kort,taget av ytterligare en vacker människa.

    Kram från mamma

  5. Underbar bild! Verkligen urmysig! Den får vi spara till kommande festprogram :)

  6. Wow vilken bild! Grymt imponerand!

    Kramar från Brushanegatan

  7. Det är en riktigt fin bild som det bara strömmar kärlek ifrån!

    De ser så fina och lyckliga ut! :O)

    /Anneli

Kommentera

 
