Bumling efter

bumling2
Här är den, min fina svarta bumling. Bilden är inte så bra men köket är stökigt så därför blir det än sådan här kapad bild. Svart och blank och supersnygg.
bumling1
Med snygga svartvita textilsladden. Jag är så nöjd att jag nästan spricker.

~ av bredablick på 4 juni, 2008.

5 svar to “Bumling efter”

  1. Ja den var verkligen snygg!!!

  2. Den blev ju superfin! Va roligt! Du får snart öppna eget och sälja massa saker du har gjort om! (eller Jocke har gjort om kanske?!? ;)

  3. Oj oj oj…. en sådan fast orange hängde i vårat kök mina första 8 år i livet!!! Mycket snyggare i svart ;)

    Kram och trevlig helg

  4. Snyggt!!
    Kram

  5. Du får verkligen vara supernöjd!! JAg är avis avis avis!!!! Fast jag vet inte riktigt var vi skulle ha den…men ändå liksom!!

    Kram och hälsa Skåne…ja jag har ju läst översta inlägget också…håller dessutom med dej vad gäller Zlatan…

Kommentera

 
