Zlatan!

Häromkvällen såg jag Renee Nybergs intervju med Zlatan under en timme. Just nu ser jag presskonferens från Lugano där Zlatan är huvudperson. Jag gillar Zlatan! Om du hade frågat mig för ett eller par år sedan hade jag sagt att han var ganska dryg och egoistisk. Idag har jag ändrat mig. Det har förvisso Zlatan också. Han är ödmjuk, charmig och finner sig när media pressar honom. Han har dock kvar sin attityd, om än en något mjukare sådan. Å andra sidan, som den stora spelare han är så får man ha attityd! ”Träningen börjar när jag säger att den ska börja…” Åh vad det ska bli roligt med EM!!!

I morse steg jag upp och gick en timme innan frukost. Skönt! Nu ska vi iväg och handla litegrann inför i morgon. Vi ska nämligen, lite hastigt påkommet, åka till Skälderviken och sola och bada tills på söndag. Livet är härligt!

~ av bredablick på 6 juni, 2008.

Ett svar to “Zlatan!”

  1. Åh ha det alldeles alldeles underbart! Skönt att komma ut i värmen!
    Håll koll på Johnny vid bryggan, inga fler olyckor tack! (Ja håll ett öga på Ewa med för den delen man vet aldrig med henne ;)

Kommentera

 
