Nya tag

Sverige-Spanien. Ja, vad säger man så här två dagar efter match? Ingenting. Nu fokuserar vi på ryssarna. Poäng mot dem och vi är vidare. Och det kommer vi klara. (Speciellt utifrån hur bra vi spelade vissa perioder mot Spanien, om jag nu ändå skulle säga några ord om den matchen…)

Igår kom goaste familjen från Skultorp på överraskningsbesök. Så roligt! Jag lärde Gustaf att säga ”Zlatan är bäst”. Gustaf och hans syster är världens bästa syskonbarn!
Här är Elsa på väg någonstans, kavat som hon är, i sina Foppatofflor.
på egna foppatofflor

~ av bredablick på 16 juni, 2008.

6 svar to “Nya tag”

  1. Huu ja vilken rysare det kommer att bli på onsdag….

  2. Underbar bild! Blev de fler? Maila gärna!

  3. Jättefin bild! Fint obejkt med iof :)
    Onsdag is the dommeday…

  4. Kanonbild…som vanligt!!

    Malena, jag vill låna dig och din kamera till att ta kort på mina barn…i svart/vitt!!! Kan vi ordna det kanske vid nåt väl valt tillfälle?!?!

    Positiva tankar inför matschen…vi vinner!!!

    Kram kram kram!

  5. matchen heter det…hm

  6. Härlig bild på en härlig unge!
    Kram
    Ps jag är redan nervös inför kvällen!
    Kram mamma

Kommentera

 
