Havet

Idag har jag varit vid underbara havet. Sol. Vågor. Horisont. Havet.
falkenberg

Mycket vackert. Avsevärt mycket vackrare än vad Sverige spelar boll just nu. Jag uppdaterar under matchtid för jag är så €”)&%€)€/)%& irriterad.

~ av bredablick på 18 juni, 2008.

4 svar to “Havet”

  1. Piss piss piss vad dåligt de spelade.
    Till och med vår egen kung!!

  2. Hej gumman
    Tror bestämt du har missuppfattat det där som står i alla tips för bättre landskapsbiler; att se till att horisonten inte lutar?? Skojar bara, jag tycker det var en helmysig bild!

    Och vad gäller fotbollen så kan vi icke-entusiaster äntligen få känna oss som normala människor igen nu, så det är inte bara nackdelar *fniss*

    Ha en underbar midsommar min vän
    KRAAAAAM

  3. VA härligt med havet. Ni verkar ha haft bra väder med! Skönt!

  4. Hmm… Vilken bild… Drömmer mig hemåt. Jag ser inte Falkenberg. (Den har säkert bara kommit på avvägar. ;) )

Kommentera

 
