FOTOTRISS; Djur

Helena på Bildbloggerian har startat en fotoutmaning som heter Fototriss. Man ska under veckan publicera ett inlägg på givet tema i en serie om tre bilder. Man får tolka temat hur man vill, kravet är just en fototriss. Idag är det premiär och temat är djur. Jag har några bilder på Fluffan som jag ämnat visa och då passar ju dagens fototriss utmärkt.

fluff1
fluff2
fluff3

Här hittar du fler bidrag.

~ av bredablick på 29 juni, 2008.

24 svar to “FOTOTRISS; Djur”

  1. åh vad trevligt att hitta till en för mig ny blogg med massa fina och inspirerande foton – jag kikar gärna in igen :D

  2. Vad kul att du också är med! Och vilken söt kisse, den ser för härlig ut på andra bilden med de vita tassarna mot den svarta pälsen! Jag är ju en riktig kattmänniska, men min egen cornish rexkatt har inte riktigt aamma volym på håret kan man säga… =)

  3. Ser nästan lite farlig ut!? :-) Fast SÖT! Jag har inte haft katt på snart 20 år, men saknar det allt som oftast… Nån gång så! Och gärna en svart och vit!

  4. Så du valde också en kisse=) Jag tycker bäst om bild nr 3, hur det bara är huvudet som sticker fram och liksom ser rakt in i kameran.

  5. Kissen har det roligt! Vad bra! :)
    Jag undrar om jag kunde böja mig lika mycket som din katt.

  6. Katter är härliga djur! Fluffan låter som ett passande namn :-) Man ser på alla bilderna hur vig och kelig och busig hon är. Sista bilden speciellt.

  7. Men sicken sötnos!! Sköna bilder alla tre men jag fastnar mest för 2:an för att man ser de underbart söta baktassarna där… Jag älskar tassar!! :O)))

    En liten fluffboll ser det ut att vara!!

    //Anneli

  8. Haha, den sista bilden är bara för härligt!
    ”Se på mig då, hallåååå men så på mig nu!” ;)
    Kram, kram!

  9. Helt enornma foton på din fluff Älskar alla:-)
    Tjingeling

  10. oj vad man kan!! får väl se om hon kan göra nåt liknade igen på måndagkväll ;)
    kram

  11. Zoey; Tack för snälla ord!
    Helena; Fototriss är toppenbra!
    AnnaKK; Farlig?? Hon är supermesig :-)
    Lovisa; Tack för din kommentar.
    Haydee; Det är nog svårt att böja och rulla sig som hon gör :-)
    Nilla; Fluffig är just vad hon är. På gott och ont, mycket päls att fälla också…
    Anneli; Tack för din snälla kommentar! Fluffboll är rätta ordet :-)
    Demi; Ungefär så ja :-)
    Pialotta; Tack!
    Jenny; Ni kommer nog inte se henne, hon är så mesig.

  12. Vilken söt katt! Jag tycker nog den sista bilden är bäst.

  13. Hej, gud ett sånt charmtroll! Tack för din kommentar hos mig ;O)

  14. Vackra lilla katt, det är makalöst vilka rörelser de gör. Jag gillar nog nr 3 bäst

  15. Vilka härliga bilder och fantastiska rörelser. :) Om jag ska säga vilken jag gillar bäst blir det trean…där man ser båda ögonen! Du har fått till skärpan fint där.

    Ha en trevlig vecka! Karin

  16. Älskar katter!!!!! Behöver inte säga mer…. =)

  17. Härliga foton på kissen – att välja ut en är svårt – gillar alla tre

  18. fina bilder på katten..bild 3 får det bli för min del

  19. Haha – härliga mysbilder. Jag gillar tvåan bäst, de är för goa de där vita baktassarna.

  20. vilka roliga bilder :) alla tre är så busiga och goa…

  21. Vilken lite mysig katt! Så där håller min hund med på ibland!

  22. Hej!
    Härmar efter dig och lägger in bilder på Alice, barnbarnet Zeb och ett par timmar gammalt föl.

    Hoppas att allt är bra annars och att Peter inte kört slut på er helt :-)

  23. Heej! Tack för kommentaren i min blogg! :) Vilken fin katt, så himla härlig teckning han den!! Fototriss var verkligen en kul idé, längtar redan till nästa omgång! :D

  24. hejsan! och tack för kommentaren i min blogg! jättesöt katt du fångat på bild till denna veckas fototriss.

Kommentera

 
