Tack!

tjejmiddag
Jennie, längst till vänster, har jag känt sedan 1993. Åsa i mitten sedan 1990 och Jenny ute till höger sedan 1984. Vi hade, som alltid, en jättetrevlig, mysig, rolig och behövlig kväll. Tack goaste vänner för att ni finns och för att ni är som balsam för själen!

~ av bredablick på 1 juli, 2008.

6 svar to “Tack!”

  1. Härlig bild!

  2. Trevliga flickor alla tre!!! Jag förstår att ni har det mysigt!
    Hoppas ni mår bra idag??
    Kram min lilla flicka
    Mamma

  3. Tack för igårkväll! Så fantastiskt trevligt och suuupergod mat!
    PÖSS

  4. Vilka snyggosar! ;) Bra vänner ska man skatta sig lycklig över att ha, kramis! =)

  5. TACK själv för en alldeles supermysig kväll. Tänk vad tiden går fort när man har trevligt!! Jag är inte van vid så sena måndagskvällar..var ngt trött på tisdagsmorgonen.
    Jag återkommer med alt. datum!
    Kramar Jennie

  6. Älskar ER, det var en härlig kväll och längtar redan efter fler!
    pussss Åsa

Kommentera

 
