S E M E S T E R !

Need I say more??

Ikväll ska vi på 40-års-kalas till Jockes bror. Sedan hem och följa kvällens konsert på Aftonbladet Live. I morgon går tåget kl 11, framme kl 13.20. Vi möter Patrik på eftermiddagen inne i Göteborg och sedan går vi mot Ullevi. Där upplever vi, garanterat, en magisk kväll…

~ av bredablick på 4 juli, 2008.

2 svar to “S E M E S T E R !”

  1. Vad säger man…

    Prick klockan nio går han på, en sekund senare river han iväg Born in the Usa och alla exploderar. Sen blir det bara bättre och bättre, och tre timmar senare går jag därifrån som en lyckligare människa. Han är verkligen The Boss…och han har inte åldrats en dag sen jag såg honom sist! Showen han bjöd på i år slår 03 – och då Är det bra!

    Jag avundas dig som har ditt magiska kvar!

    Stora Kramen

  2. Ha en riktigt skön semester!!! Måste erkänna att jag gärna varit med er i Göteborg idag. Är ju något av en smygfan till Brucan och har varit ända sen jag fick dubbel-LPn (ja just LPn) ”The River” av morbror.

    Kram på dej!!!

Kommentera

 
