Ullevi 20080705

Att ens försöka beskriva lördagskvällen i ord är omöjligt. Ord som underbart, fantastiskt, stämningsfullt, omtumlande, extatiskt, tårögt, suveränt, magiskt gör ändå inte kvällen och upplevelsen rättvisa.
bruce

~ av bredablick på 6 juli, 2008.

5 svar to “Ullevi 20080705”

  1. Min A var där i fredags och instämmer nog i allt du beskriver ovan!

  2. Ingen dålig start på semestern! Och vilket väder! Det är ju helt otroligt!
    Nu hoppas vi att regnet försvinner snart och att de kommande dagarna blir lika omtumlande!! ;)
    Kram kram

  3. Ja Ni!!! Tack för trevligt sällskap och att vi delade denna kväll!!! Nu hoppas vi på fler konserter av denna legend i framtiden!!!

  4. Jag har också sett spellistan.. :D Det måste ju ha varit på grund av min skylt! ;) Guldkonsert, eller hur? :D Jag hoppas verkligen att han återvänder SNART, så hela E-Street kan hänga med honom!

  5. Oj … gissa om jag avundas dig. Det är sån stämning när The Boss är i Göteborg. Jag hoppas han kommer hit igen. Då får jag inte missa honom. Härlig bild också, man känner stämningen. Kul att du fick en så härlig kväll!

Kommentera

 
