Fototriss; tre färger

Här är mitt bidrag till veckans Fototriss.
FT2#1
FT2#"
FT2#3

Här hittar du fler bidrag.

~ av bredablick på 7 juli, 2008.

23 svar to “Fototriss; tre färger”

  1. Läckra bilder! Gillar det korta skärpedjupet. :)

  2. Vilka HÄRLIGA foton! Den gula var riktigt läcker. Ser inte blommor så ofta i profil! Ha det så bra!

  3. Underbara bilder! Jag gillar reflexerna bakom maskrosen!

  4. Finfina blommer, Malenski! Som sagt jag lånar gärna dig och din kamera tillsammans med mina barn några timmar eller så någon dag…du är så himla duktig!!!!
    Stor kram till dej på semesterns första dag!!!

  5. Jag röstar på nr 1. Inte kanske för färgen skull utan för att det är en så himla bra bild. Snyggt gjort Malena!

  6. Verkligen snygga bilder, kan inte välja någon favorit!

    Ha det gott!

    //annette

  7. Halloj!
    Jättefina bilder! Vad duktig du är!!
    KRAM

  8. Jättefina bilder!! Svårt att välja någon favorit men det kanske blir nummer två, fläderblomman(?)Fast ettan är ju verkligen fin den också…

  9. Oj vad snygga !! Jag väljer den första… moder natur fixar sina färger så fantastiskt… små små oranga pluttar, som du fick med.
    Ha en bra sommar !

  10. Underbara bilder, jag gillar bilder på blommor och extrema närbilder i synnerhet

  11. Tre vackra bilder, men maskrosen är min favorit…eller den första, vad det nu är?

  12. Gillar blommorna och flädern är min favorit//Lotta

  13. Verkligen tjusiga färger, älskar gult.

  14. Tack så mycket! du hade också fina bilder, gillar skärpedjupet

  15. Vilka underbara bilder! Så härliga!

    Kram Karin

  16. Vilka fina bilder du har på din blogg!

    Hej från Världen enligt J.

  17. Mycket vackra bilder!!!
    En njutning för ögat.
    Kram

  18. Jättefina bilder!Maskrosen vinner!

  19. Så vackra blombilder i fina färger! Och jag tror minsann vi har samma motiv på mittenbilden, bra val =)

  20. Jättefina bilder:)
    Tycker verkligen om maskrosor så den blir min favorit.

  21. Mallan Brallan, jag har utmanat dig i min blogg :)

  22. tjusiga bilder! jag fastnade för ettan allra mest. :)

  23. Maskrosbilden gillar jag bäst. Profilen gör den speciell och den vita ljusfläcken gör fotot extra spännande. Men det första fotot är också mycket vackert. Fläderblomsbilden är jag däremot inte lika förtjust i. Tror att skärpedjupet (liksom hos mina tomater) är för långt.

    Det är första gången jag hittar hit och blir imponerad av dina fina foton. :-) Varför heter förresten din blogg bredablick?

Kommentera

 
