Utmaning

Min kära svägerska har utmanat mig och det kan jag ju inte låta passera.

1. Vad gjorde du för tio år sedan?
Då hade jag precis flyttat tillbaka till Värnamo och börjat jobba som socialsekreterare.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
Jag har semester så den listan är inte lång. Handla.

3. Godis jag gillar?
Plockgodis. Smågodis. Ni vet sånt löst man plockar själv. Det är min passion. Utan tvekan.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?
Jag och min familj skulle alla vara skuldfria. Sommarstugor åt dem som vill. Resor. Presenter. Shopping. Och hur klyschigt det än låter så skulle jag skänka en del till välgörenhet.

5. Städer som jag bott i?
Värnamo, Malmö, Gislaved, Malmö, Värnamo. I den ordningen.

~ av bredablick på 8 juli, 2008.

5 svar to “Utmaning”

  1. Hur tänker du nu? Du bor ju i smålands metropol, det är åtminstone vad min man säger om Vmo ;) :D
    Kram

  2. >> Belinda: Hur jag tänker? Låt oss göra en jämförelse. Bruce Springsteen spelar i your hometown. Det gör han inte i min.

  3. Så du är också Vmo-bo? Kul! :-)

    Har kollat igenom dina fina bilder och såg bla din lilla kisse. Min make kom precis förbi då och trodde först att det var en bild på vår katt Nasse. De är verkligen lika!

    Är det NC du tränar på?

    Ha det bra!

  4. Men du! Du glömde ju Forsheda!! ;)
    Kram

  5. Hur FASEN kan man glömma Forsefeshåla?????

    Hoppas ni får en riktigt härlig semester!!

    kramar ifrån västkusten

Kommentera

 
