Min!

J

~ av bredablick på 9 juli, 2008.

7 svar to “Min!”

  1. Underbar!

  2. Håll fast honom hårt! ;)
    Tack för din kommentar :) Visst är den bilden vacker, den är tagen på Alnö i påskas.
    Ha de gott.

  3. så vacker bild!!!

    kram på er!!

  4. Kanonbild (men hur får du honom att sitta still? Anders är en omöjlighet att fota, lättare att få hundarna att posera…)
    I jämförelse (dig och mig alltså)…. Du lat?? Tjena! Det är JAG som är lat!!! Den tid jag ägnar framför datorn är som regel den tiden då jag borde gjort nåt vettigt. Disk, städ, tvätt… Allt handlar om nöja/lust kontra samvete, och hur ofta får inte samvetet stryka på foten??

    Jag är absolut med på en fotorunda snart. Jobbar sista dagen idag :-)
    KRAAAAM

  5. Jättefin

  6. Snyggt motiv och bild.. Ha ha!

    Ha en riktigt skön dag!

    Kram Karin

  7. Har du tagit det eller klippte du ur fotokatalogen?? …aaaasgarv!
    puss

Kommentera

 
