Hästar

Nedanför vår stuga, precis vid havet, går fyra hästar på bete. Igår kväll cyklade vi en sväng och jag försökte fotografera dem inne i hagen. Man får gå in i hagen, alltså är de sannolikt vänligt sinnade. Jocke trodde de skulle bilda en pakt och springa ner mig. Han tyckte jag borde fotografera svanar i stället. Fast jag är mer rädd för svanar än för hästar.
häst

~ av bredablick på 13 juli, 2008.

9 svar to “Hästar”

  1. Såå vacker! Du måste följa med till stallet snart o fota min Prins! Skulle gärna vilja ha nåt fint på Bazil med! Hoppas ni har det trevligt på er semester, själv sitter ja på jobbet=( Kram från mig!

  2. Åh uppdateringar ända från Skåne! Ni ligger inte på latsidan direkt ;) Hoppas att vädret är bättre så att ni får lite sol och bad med! Själva ska vi till sommarland idag. Vi värmer upp inför ert besök :D

  3. Hej där!
    Ah…bärbarisk dator på semestern… Kul att höra (läsa) vad ni har för er! Jättefin häst och jag gillar rörelsen i manen.
    Kram

  4. Hästar brukar vara vänligt sinnade, men ibland kan de bli _för_ vänliga. Förra året dleade min häst hage med ett gäng ston som var extremt kärvänliga och som gärna hade suttit i knäet om de fått. :-) Men jag håller med dig – mkt hellre hästar än ilskna svanar…

    Härlig bild på pållen!

    (jag är inloggad på min andra blogg nu, men det är alltså samma malin som normalt sett skriver under fotomalin.blogspot) så du inte blir helt förvirrad! :-D

  5. Hej, jag undrar om jag skulle kunna få tillstånd för att använd den bilden på hästen? Om jag får det då skulle jag använda bilden till en av mina hästar, jag skulle också använda bildens till utställning.

  6. oh sååå fin bild! :p detta kallar jag en riktig fin hästbild :) svanar är fina men hästar är ennu bätre, förstås XD
    Kram

  7. vad fina hästar

  8. Hej, Vilken fin bild! Får jag låna den till min blogg? ;)

Kommentera

 
