November?

Regnet piskar mot rutan, vinden viner runt knutarna och havet ser ilsket och kallt ut. Är det verkligen juli? Jag och min man har bestämt att det blir semester utomlands nästa sommar. Den svenska sommaren finns visst inte längre? I söndagskväll var det vackert väder en liten stund och vi passade på att cykla en sväng. Vid udden mellan Magnarp och Vejbystrand fotograferade jag solnedgången.
vejby solnedgång
Den var vacker i verkligheten och jag tycker bilden blev helt ok. Vad tycker du?

~ av bredablick på 15 juli, 2008.

7 svar to “November?”

  1. Magisk

  2. Behöver du ens fråga…? Helt underbar!!

  3. Härlig bild

  4. Jättefin bild! Jag gillar att man verkligen ser solstrålarna komma ner genom molnen.

  5. Nej kom till Skövde istället. Här har vi det bra :) Dessutom blir det billigare ;)
    Underbart varm bild som definitivt inte vittnar om något november.

  6. Jättevackert foto!!

    Vi har disskuterat samma dvs utlandsresa nästa sommar!! Håller på att få fnatt snart…. är ju bara ledig nästa vecka också sen är det ju jobb igen!! Morr..

    pöss

  7. Du får nog allt ta o avslöja ert älgställe. :-) Vi fick tips om att åka till flygfältet i Hörle för där skulle det vimla av älgar. Men vi såg inte en enda… Jag har aldrig sett så lite älgar som i år. Jätteskumt.

Kommentera

 
