Hemma igen

Idag bestämde vi oss för att åka hem trots att vi hade hyrt stugan till lördag. Bilutflykter i regn och blåst är inte roligt i hur många dagar som helst. Inte billigt heller…
rosa
Nu blir det lugna dagar hemma med träning och morgonpromenader igen. Det har blivit alldeles för mycket av det goda ett tag nu. Positivt är att jag är sugen på att komma i gång igen. Det känns inte som något nödvändigt ont.

~ av bredablick på 17 juli, 2008.

5 svar to “Hemma igen”

  1. Hej vännen
    Välkommen hem :-)
    Ja, lite sol skulle inte sitta fel nu, fast det är ju i alla fall lagom hundtränarväder. Själv har jag förkylning på gång och känner mig inte riktigt i form. Känns ju onödigt nu när det är semester, men det kanske inte blir så mycket av det…
    Vi hörs!
    KRAAM
    PS. Fin skärpa förresten! Fint helt och hållet för den delen…

  2. Härliga färger!

  3. Välkommen hem! Men jag håller med dig till fullo om vädret…U R T R I S T! Jag längtar efter soool och värme!

    Kramar Kramar

  4. Riktigt fin bild! Jag tog en liknande när jag var på Bali förra året.. Älskar macro fotografering..

  5. Vad tråkigt att ni avbröt er semester i förtid.. :( När det har blivit en viss mängd regn, kan inte ens självaste Bruce hjälpa upp det. Tråkigt att det var sådant väder när ni ändå hade hyrt en stuga! :( Det är ju lite lättare att stå ut med vädret om man är i sin egen stuga och kan pyssla inomhus!
    Hoppas att ni fick en bra helg hemma iaf!

Kommentera

 
