Solnedgång i Skälderviken

skälderviken1

skälderviken2

skälderviken3

skälderviken4

I torsdags åkte vi ner till Skälderviken och solade och badade hela dagen. Äntligen har sommaren kommit! Vi bodde på hotell till fredagen och gjorde samma sak hela dagen igår. I torsdagskväll grillade vi med mina föräldrar och sedan cyklade vi i den ljumma sommarkvällen. Solnedgången och färgerna var magiska.

I morgon åker jag till Skövde och stannar där till måndag. Jag ska busa, bada och kela med mina goa syskonbarn och dricka vin med svägerskan.

~ av bredablick på 26 juli, 2008.

4 svar to “Solnedgång i Skälderviken”

  1. Du, Fia-Pia, jag måste ha lärt dig en hel del, vad det gäller fotografering. Hm, låt mig tänka…jo, så måste det vara!.-)
    Verkligen bra bilder!
    Pappa

  2. Underbara solbilder, vackra färger och mysig stämning!

  3. Väldigt varma och fina bilder. Gillar speciellt den sista med staketet. Jättefin!

  4. Men åh så vackra bilder! Jag som är ruggigt svag för solnedgångar gillar ju så klart alla de här bilderna =) Tvåan och fyran är kalasfina!

Kommentera

 
