Efterlängtad string

Utan att hoppas på obekväma trosor eller liknande så ska ni nu få se på efterlängtad string. Vårt kök är mycket foto-o-vänligt så bilderna är därefter.
string1

string2
Vi är så nöjda, köket fick sig ett riktigt lyft. Stringhyllan är original och inhandlad i omgångar på Tradera och Blocket. Bumlingen, även den från Blocket, är omlackad, var tidigare brun och såg då ut så här:
bumlingen

Idag har vi värsta slappar- och ätardagen. Jocke är i skrivande stund och handlar fikabröd och smågodis. På måndag börjar vi jobba igen och som vanligt ska det bli ganska skönt. Framför allt ska det bli skönt att komma igång med träningen igen.

~ av bredablick på 2 augusti, 2008.

4 svar to “Efterlängtad string”

  1. Åh, vad fint! :) Jag har en bunt gamla stringisar hemma som inte är i lika fint skicka som din, så den kommer jag att måla om, vit. Jag är lite avis på din bumling också… :)

  2. Jättefint! Verkligen!
    Kram

  3. Sådärja! Då var hyllan äntligen komplett! Det blev kanonsnyggt!
    kram

  4. Hahaha… Jag tänkte faktiskt först på trosor när jag såg rubriken. *skäms* :-)

    Jag skulle också gärna ha en stringhylla – de är sååå fina ju! Vad fint ni har det!

Kommentera

 
