Fototriss; Genom

genom1
Elsa genom duschkabinsglaset.

genom2
Havet genom fönsterrutan.

genom3
Solen genom molnen.

 

Här hittar du fler Fototriss.

~ av bredablick på 3 augusti, 2008.

21 svar to “Fototriss; Genom”

  1. Åh den första var ju så söt och rolig. Men jag tror ändå trean vinner hos mig. Väldigt stämningsfullt.

    Kram

  2. Härliga foton alla tre.
    Den sista är väldigt stämmningsfull gillar den
    Ha en fin dag

  3. Fina foton, men gillar den första hon ser så nöjd ut och tillfreds. Mycket snyggt.

  4. Mmm, sista bilden är härlig!

  5. Solen genom molnen – ett motiv som aldrig är fel och som man aldrig tröttnar på.

  6. Ja, detta var svårt att välja , men det får bli trean!

    mvh //annette

  7. Elsa-bilden så klart! ;) Som mamma kan jag inte säga annat :D

  8. Blir nummer tre för mig oxså även om Elsa är hur härligt go som helst på foto nummer ett:-)
    ha de tjingeling

  9. Trean gillar jag mest. Härliga färger!

  10. Jag faller också för trean. Härlig bild!

  11. Det ser roligt ut att duscha :-) Sol genom moln är min favorit.

    Kikade på föregående inlägg också, Stringhylla, underbart. Och vad fin Bumlingen blev med ny färg. Oooh Marimeekogardin, SÅ snygg.

    (Ser att det krävs mailadress för att kommentera, jag vill ju gärna kommentera men… jag kommunicerar via bloggen. Vi får se om det går igenom med denna adress).

  12. Fina bilder och den översta var klart charmigast.

  13. Första bilden är ju bara för härlig! Trean vinner dock. vacker så det förslår!

  14. Solnedgången är underbar i färgsättningen. Min favorit.

  15. En till som röstar på den sista!

  16. Vilka fina bilder. Jag gillar den första bäst. Den blir min favorit.
    Kramis L.

  17. Röstar på nr 3 pga de varma färgerna i bilden.

  18. Trean gillar jag bäst. Glitter i vatten och låg horisont, det är fint! Fast egentligen står solen ännu ganska högt på bilden, eller hur? Så en sen solnedgång kan det ju inte vara. :)

  19. 3:an är (ursäkta uttrycket) skitsnygg!

  20. Härlig blandning bilder. Blev mycket förtjust i duschbilden. Så spontan. KRAMEN!

  21. Åh! Jag blir helt såld i sista bilden, otroligt vacker.

Kommentera

 
