Ont, det gör ont

Igår tränade jag rygg och baksida axel och det gör redan ont. Då känns det som om träningen tagit extra bra. Skönt. Idag är det ben och mage som står på tur. Samt städning av hall, sovrum och toaletter. Det är stora städveckan hemma hos familjen Johansson den här veckan. Ett (eller fler) rum om dagen från golv till tak. Igår fixade vi köket. Eller vi är fel att säga, Jocke gjorde det medan jag tränade. Det är en fin och duktig man jag har.

Igår kom lärarna tillbaka och tack för det! Nu pratas det i korridorerna och fikapauserna blir mycket trevligare. Idag är det en del konferenser som nog blir givande. Vi i elevhälsogruppen har en del att planera också. Vi ska ändra våra rutiner en hel del. Spännande och roligt med nya arbetssätt.

40 dagar kvar…

~ av bredablick på 12 augusti, 2008.

5 svar to “Ont, det gör ont”

  1. Ha, jag klarade det!! Dvs att komma igång med träning efter semestern! Hur länge det varar vet man aldrig, men det blev i alla fall inte utökat semesterstillestånd :-)

    Det blev axlar och armar och nu skakar de lite… Fint

    Säg till när du och Fluffansson campar, så kommer jag med kameran. He, jag kanske tar med hela fotoklubben!!

    KRAAM

  2. Ujuj, duktigt att träna! Själv är jag kvar i post-semester-koman och är nöjd om jag kommer iväg till jobbet i hyfsad tid. Dvs slutar läsa bloggar på morgonen… ;)

  3. Du är duktig du!!! Hade grandiosa planer på att träna igår men så blev det visst inte.

    Jag har nog missat något. 40 dagar kvar till vad? *nyfiken*

    Kram

  4. Det går bra, ni kan komma förbi oss och fortsätta den där städveckan sen ;)

  5. 40 dagar kvar………vadå????
    Skojar bara!
    Kram

Kommentera

 
